Slovan Záblatí - Viktorie Bohumín


Bohumín - Záblatí, Stadion FK Slovan
REFOTAL - Okresní přebor, Moravskoslezský KFS (8 liga)
FK Slovan Záblatí Bohumín - TJ Viktorie Bohumín 4:1 (0:0)
16.11.2014, 13:30
Bilet - 15


Jak widać dobrze trafiłem. W stadionowej restauracji miały miejsce "Vepřové hody", więc oprócz meczu miałem okazję spróbować zabijačkové specjality




Wszystkie Záblatí (Zabłocia)

Po przyjeździe miałem dużo czasu ...

by połazić i pooglądać ...

wszystkie...

zakamarki i ciekawostki ...

gdyż ...

drużyna gości przyjechała 15 min po czasie, w którym miał zacząć się mecz

Z 25 min. opóźnieniem, zaczynamy




Kapitan



Bilet, jak na ten poziom rozgrywkowy, super


Sędzia nie wyglądał na zbyt doświadczonego

Przerwa, a więc czas na ...

Klobáskový poločas. Ocena smaku 5/5

Bardzo ważne pomieszczenie



Zegar powieszono w drugiej połowie, z przeprosinami, że tak późno

Nie mam pojęcia, o co chodzi z argentyńskimi czapkami w starej budce na terenie stadionu

To chyba nie nasza piłka

Mój towarzysz, przez dużą część meczu

Pan w czerwonej bluzie twierdził, że przygotował na ten mecz dużo biletów (ja zrozumiałem że 400) i na początku meczu był trochę przerażony, widząc garstkę widzów. Z czasem jednak, kibice zaczęli się na stadionie pojawiać





W drodze na mecz odwiedziłem słynny Bohumiński stadion "Faja", na którym kiedyś rozgrywano mecze drugoligowe. Niestety tylko tyle z niego zostało

Teraz będzie tu  Skatepark