SC Pustá Polom B - Sokol Litultovice


Pustá Polom, Boisko "B", 19.05.2017, 17:30
SC Pustá Polom B - TJ Sokol Litultovice 0:4 (0:2)
Přebor muži - Moravskoslezský KFS (8)
Wstęp - 20 Kč, biletu brak





Magnesem, który przyciągnął mnie do Pustej Polomi, było rozgrywanie meczu na boisku rezerwowym. Mecze na głównej trawie oglądałem już wiele razy, ale na boisku "B" jeszcze nie miałem szczęścia.
Według terminarza mecz miał zacząć się o 17:30, na plakacie widniała godzina 18:00, a sędzia po raz pierwszy gwizdnął o 17:45.

Sam mecz, jak na ten poziom rozgrywkowy, niczym się nie wyróżniał, a mnie zaciekawiła inna sprawa.
Jako, że oba boiska oddziela tylko trybuna, bez problemu mogłem obserwować cały obiekt.

Wielokrotnie w różnych miejscach pokazywałem i chwaliłem rewelacyjny stan płyty, głównego boiska SC Pustá Polom. Teraz miałem okazję zobaczyć co, a raczej kto jest odpowiedzialny za taki stan rzeczy.
Przez kilkadziesiąt minut, po trawie przechadzał się pewien człowiek i podważał, równał, uklepywał, posypywał i Bóg wie co jeszcze robił. Wszystko to bez pośpiechu i z dużą starannością.
Taki człowiek w klubie to skarb.

Dodatkowym plusem wyjazdu było spotkanie z Tomášem, którego do tej pory znałem tylko z  internetu.
Warto również wspomnieć sympatyczną trójkę sędziowską. Jeden z panów, pracę na linii połączył z rozmową z interesującą osobą, czyli mną.