Płomień Siedliska - LKS Górki Śląskie


Siedliska, 06.05.2017, 16:00
LKS Płomień Siedliska - LKS Górki Śląskie 1:5 (1:1)
Klasa B, Racibórz (8 liga)
Bilet - 0 zł. 





Przeglądając stare posty, natknąłem się na mecz Płomień Siedliska - LKS Gamów. Czytając, przeżyłem lekki szok. Okazało się, że ostatni raz na meczu w Siedliskach byłem około 5 lat temu. Jeszcze w czasach przedblogowych. Nie mogłem uwierzyć. Zawsze wydawało mi się, że odwiedzam ich co najmniej raz w sezonie. A tu 5 lat przerwy.
Po sprawdzeniu terminarza, okazało się, że następny mecz u siebie, Płomień gra w najbliższej kolejce.
Pojechałem.
Od poprzedniej wizyty, obiekt w Siedliskach w ogóle się nie zmienił. Tylko obok boiska pojawił się plac zabaw dla dzieci. Reszta na moje oko bez zmian.
W czasie trwania meczu zauważyłem, że to nie on jest najważniejszym wydarzeniem tego dnia.
Uwagę większej ilości przybyłych, skupiał przywóz i przygotowanie do transportu gołębi pocztowych, przez miejscowe koło hodowców.