MFK Karviná - FK Mladá Boleslav


Karviná – Ráj , Městský stadion, 19.02.2017 14:00
MFK Karviná - FK Mladá Boleslav 1:1 (0:0)
ePojisteni.cz liga, Czechy (1)
Bilet - 120




     Kolejna wizyta w Karvinie.
Parkowanie jak zawsze, przy Tesco.
Po wejściu do marketu, natknąłem się na ekipę młodych ludzi. Wszyscy ubrani w barwy FK Mladá Boleslav.
Pierwsze co przyszło mi do głowy, to „U nas byłoby to nie możliwe”. Nie możliwe by grupa kibiców drużyny gości, weszła w barwach swego klubu, do sklepu w środku miasta.
Idąc w stronę stadionu ponownie ich spotkałem. Już zamierzałem prosić o możliwość zrobienia im zdjęcia, gdy nagle jeden z chłopaków zapytał, czy przypadkiem nie chciałbym im udělat fotku. Ja oczywiście z chęcią się zgodziłem.
Jako, że była to już kolejna moja wizyta na odnowionym karwińskim stadionie, a ostatnio moim miejscem była trybuna główna, tym razem chciałem oglądnąć mecz z drugiej strony.
Już stojąc przed kasą spotkałem znajomych z Wodzisławia (Irek z ekipą). Następnie, idąc wokół stadionu kolejne spotkanie. Tym razem grupa z Jastrzębia (Piotrek, Józek i .. no właśnie, zapomniałem imienia miłej koleżanki). Razem z nimi na mecz przyjechał pan, który kiedyś mieszkał na mojej ulicy. Jaki ten świat mały.
W towarzystwie jastrzębskich kibiców obejrzałem drugą połowę meczu.
Przy wejściu na trybunę, nowy parking. Praktycznie, po wyjściu z samochodu, po kilkunastu metrach jesteśmy na stadionie.
Wraz z pierwszym gwizdkiem zrozumiałem, że nie mam dobrego miejsca. Za mną usiadła grupa kibiców Karviny z trąbkami. Wytrzymałem tam 20 minut.
Przeniosłem się do samego narożnika. Nie dość, że bardzo dobry widok, to i więcej wolnego miejsca. Tak że mogłem się wygodnie rozsiąść i skonsumować zakupioną kiełbaskę.
Dodatkowym plusem tego miejsca, była bliskość kibiców gości, których spotkałem tu po raz trzeci.

Łatwego życia nie miał pomocnik gospodarzy, Jan Šisler. Zawodnik wypożyczony z FK Mladá Boleslav. Trochę o sobie usłyszał z trybuny gości.
Jak już wcześniej wspomniałem, druga połowa upłynęła mi w miłym towarzystwie i na ciekawej rozmowie.
Gdybym miał polecić wybór miejsca na stadionie, to zdecydowanie stawiam na trybunę na wprost głównej. Nie ma tam przypadkowych ludzi, jak to często bywa na trybunach głównych. Większość kibicuje, śpiewa.
No i bardzo dobry widok, którego nic nie zasłania.
























3112 widzów











Jan Šisler