Spójnia Zebrzydowice - Koszarawa Żywiec


Zebrzydowice, Stadion KKS Spójnia, 06.11.2016, 14:00
KKS Spójnia Zebrzydowice - TS Koszarawa Żywiec 1:3 (1:1)
Liga okręgowa "Profi Credit", Bielsko-Biała, Śląski ZPN (6)
Bilet - 5 zł. 





Pogoda w tym dniu nie zachęcała do wyjścia z domu.
Jednak po pierwsze, byłem umówiony z kolegami, a po drugie nigdy jeszcze nie byłem na meczu w Zebrzydowicach.
Dojeżdżając do stadionu, mija się lekko zaniedbane boisko (chyba treningowe), a następnie ukazuje się budynek klubowy, a na nim duży napis KKS Spójnia Zebrzydowice.
Liczyłem, że tradycyjnie pozwiedzam stadion, lecz tym razem deszczowa aura na to nie pozwoliła.
Po zakupieniu biletu, od razu kierunek trybuna kryta.
No właśnie, co do biletu. Bardzo ładny, ze zdjęciem drużyny. Szkoda tylko, że zabrakło na nim jakiejkolwiek informacji o drużynie, meczu itd. Nie ma nawet jednej literki.
W drodze na trybunę, napotkałem stojące, dwa wygodne fotele. Pewnie dla jakichś VIPów.
Sama trybuna, co ważne kryta, z kilkudziesięcioma krzesełkami. Po liczbie przybyłych kibiców, widać było, że w zupełności wystarcza.
Wśród widzów, o czym wspominałem na początku, koledzy ze stadionów i trybun. Arek, Marek, Irek i Krzysiek.
W pierwszej połowie mecz był wyrównany. Ciężka walka na grząskim boisku. Dopiero po przerwie drużyna gości okazała się bardziej skuteczna.